internet!!!

urban doltar urbandoltar at yahoo.co.uk
Thu May 29 13:25:28 CEST 2003

imam problem z okencem(s klicajem), ki se mi prikaze
ob zagonu linux 9.0 in pravi naslednje:

Ne morem poizvedeti o internet naslovu localhost.
To bo preprecilo GNOMEu, da bi deloval pravilno.
Ta problem bi se mogoce odpravil. ce se v datoteko
datoteko /etc/hosts doda localhost.

konec okenca!

Pri meni pa  v datoteki /etc, datoteke host sploh ni,
so samo datoteke cistega besedila: host.conf, hosts,
hosts.allow, hosts.bak,hosts.deny!

Problem je tudi da ne poznam svojega localhost-a,
uporabljam namrec arnes in pri instalaciji ne rabim
nobenega localhost-a.

LP Urban