[LUGOS] vprašanje?

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Wed May 28 14:00:55 CEST 2003

V sre, 28.05.2003 ob 13:11, je urban doltar poslal(a):
> Lep pozdrav,
>
> zanima me kako priti do podatkov preko Nautilusa( datotečni sistem) na
> drugih diskih. Do sedaj sem uporabljal ukaz :
> #  mount -t msdos /dev/hda... Imam dva hard diska: en je NTFS in
> FAT(dve particije)z windowsi, in drugi je lin ext(linux 9.0). Sepravi
> kako do podatkov na 1. disku (fat-u), ko imam prižgan sistem linux na
> 2. disku, preko nautilusa?

1. v /etc/fstab moraš vpisat vse potrebne podatke o particiji

2. ko je to narejeno lahko na namizju (ki ga uporavlja nautilus) klikneš
desni gumb in v podmenuju diski bodo vse naprave ki so v /etc/fstab in
se jih se lahko priklopi ali odkolopi, kar lahko s klikom tudi storiš

čao
andraž