Primax Colorado Direct

btovsak at volja.net btovsak at volja.net
Wed May 28 07:14:10 CEST 2003

V Mandraku 9.1 imam namescen skener. Tezava je, da ko pozenem Xsane, mi javi napako, dostop do vira ni dovoljen. Skener je priklopljen na paralelni port primax:/dev/lp0. Poizkusil sem tudi z gonilnikom iz projekta sane za Colorado Direct (primaxd).Skener mi prepozna na portu, vendar vseeno ne morem skenirati. Pri zagonu Xsane dobim ponovno sporocilo o napaki, da nimam dostopa do vira.
V Mandraku 9.0 je skener z gonilnikom primaxd in Xsane deloval brez tezav. Kje bi tu lahko bila tezava?