Re: [LUGOS] Dva ADSL na eni mašini

Grega Lebar grega at drtk.org
Mon May 26 13:47:53 CEST 2003

gregor: kaj pomeni: > Ne dela pa load balancing. V bistvu dela, samo ni ne
vem kako pameten.

v kaksnem smislu pameten?
ce si to ze sprobal, bi lahko malo opisal tezave, na katere si naletel, ce
ti ni prevec v breme? :)
Je z load balancingom performanca kaj izboljsana ali je se slabse kot brez?

hvala!

Grega