[LUGOS] FTP server

Janez Grad janez.grad at eunet.si
Fri May 23 18:39:03 CEST 2003

Jaz sem tukaj na listi enkrat spraseval, ker sem imel zelo dolg
cas, predno mi je server odgovoril s promptom (isto se je dogajalo
tako pri FTP kot pri telnetu). Threadu je bilo ime Pocasen odziv (april
2003).

Takrat mi je Stojan Rancic dal nasvet, ki je pomagal: (prilagam)

> Ponavadi je problem v tem, da poizkusa masina reslovati IP, ki prihaja
> nanjo, a tega ne more storiti (ni DNS zapisa, ali ustrezne vrstice v
> /etc/hosts) .
>
> Kako resiti problem ? Dodaj DNS zapis za masino, iz katere se probas
> konektati oz. dodaj to masino v /etc/hosts na telnet/ftp strezniku.

Mogoce bo pomagalo.

LP Janez.