dial on demand in internet

btovsak at volja.net btovsak at volja.net
Fri May 23 07:44:30 CEST 2003

Pozdravljeni!
Imam PC z modemom 3Com ISDN Pro TA usb externi in namescenim Mandrake 9.1 Linuxom.Poleg tega imam v LAN-u se en racunalnik, ki ima namescene Win98.PC z Linuxom je usmerjevalnik za klicni dostop do interneta.Nastavil sem IPmasquerade, ki tudi deluje (v primeru rocne vzpostavitve zveze preko KDE pppd). Problem je vzpostavitev klicne povezave na zahtevo.
Kakšna je procedura za nastavitev klicne povezave na zahtevo? Poizkusal sem ze z pppd ukazom, modem se aktivira, vendar se klicna povezava po kratkem èasu povezovanja ne vzpostavi. Nastavljeni sta tudi pap-secrets in chap-secrets.Potreboval bi predvsem konfiguracijske datoteke, ki so potrebne za tako klicno povezavo in to vrsto modema.

Lp,
Bostjan