[LUGOS]

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu May 22 14:50:05 CEST 2003

da,

uporabil drug brskalnik za pošto, jo shrani v datoteko in pripni k bug
reportu...

drug simptom je, da mi nekaterih sporočil sploh ne prikaže v celoti (ok,
enega izmed tisočih, ampak tudi to je preveč), samo so rekli da je v
head verziji že popravljeno in zato čakam na 1.4

lep pozdrav
andraž tori

V čet, 22.05.2003 ob 11:50, je Tadej Poberaj poslal(a):