[LUGOS] ISDN

Roman Maurer roman.maurer at amis.net
Wed May 21 23:23:05 CEST 2003

marko.mladovan at siol.net wrote:

> Sem zacetnik Linux-a. Instaliral sem si RH9. Sedaj bi rad instaliral ISDN
> Stollmann (zunanji na COM1),tistega ki ga dobis pri Telekomu. Prosil bi
> vas, da bi nekdo na enostaven nacin povedal kako ga bo Linux prepoznal
> (instaliral).

Imam točno ta modem (ne pa še RH9) in je zelo neproblematičen, saj je
zunanji.  Najbrž je tvoja težava, da se ne znaš prijaviti v internet.
To storiš npr. takole:

1. Preveri, da je /dev/modem povezava na /dev/ttyS0 (aka COM1 v DOS).
   Če ni, kot root napiši:

    ln -sf /dev/ttyS0 /dev/modem

2. Poženi kppp (v menuju Internet v KDE, morda znan kot klicalo za
   internet) in za napravo izberi /dev/modem, hitrost 57600.

3. Izberi Računi -> Nov -> Čarovnik -> Naprej -> Slovenija -> SiOL.

4. Vpiši uporabniško ime in geslo.

5. Za klicno predpono ne vpiši nič, kar klikni naprej.

6. To je vse, lahko se prijaviš.  KPPP si bo stvari zapomnil za
   naslednjič.
--
	Pozdrav,
	  Roman