[LUGOS] vojna za linux

Žiga Böhm ziga.boehm at vseved.net
Mon May 19 09:43:25 CEST 2003

se to...

po moje niti ne gre toliko za zastrasevanje kot za izsiljevanje podjetja, ki
je v slabem finacnem polozaju. vodstvo sco pac zeli "zascititi" financne
vlozke svojih investitorjev in (zal) pri tem ne izbira sredstev.

moralnosti, pokoncnosti in "udarcev" nad pasom je v takih situacijah zmoznih
bore malo vodilnih ljudi, se toliko manj pa lahko tovrstnega obnasanja
pricakujemo od podjetja, ki ima glede tega ze tako precej bogate
"izkusnje"...

in se 1x lp,
ziga b.

Dne ponedeljek 19. maja 2003 09:32 je Žiga Böhm napisal(a):
> [...]
| ostaja vprasanje na cigavo pobudo je prislo do prevoda in objave. moznost,
| da gre za samoiniciativnost urednika povsem dopuscam, je pa res, da ce se
| ze spuscam v karkoli, to navadno pocnem tako, da vem kdo mi stoji
| nasproti...
|
| glede na to, da je prostor v pismih bralcev praviloma odmerjem se bolj
| skopo kot za objave "obicajnih" prispevkov in glede na dejstvo, je bilo
| doticno pismo objavljeno kot del priloge - kjer "fud" ucinek pride se
| toliko bolj do izraza - se mi zdi najprimerjene, da se poskrbi za odgovor v

| |
| |
| |
| |