[LUGOS] vojna za linux

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak at gov.si
Mon May 19 09:05:18 CEST 2003

Povedat bi moral, da gre za pismo Dark McBride, direktorja in predsednika
uprave skupine SCO. Ni pa urednistvo Dela navedlo, da gre za osebno pismo.
Po moje bi bolj sodilo med pisam bralcev in ne kot clanek.
Po moji oceni me to pismo spominja na pisma BSA za podrocje Win sistemov. To
me navaja k temi, kako se je neka tehnologija zastrasevanja prenesla sedaj
se na podrocje LinuXa z raznimi napihnjenimi pogledi nekega okolja.

spp Drago