[LUGOS] OBSD.si

Primož Gabrijelčič primoz at gabrijelcic.org
Sun May 18 14:26:50 CEST 2003

> mogoce pa bi taisti bsdjevci preskusili kdaj se gentoo linux
> (http://www.gentoo.org/) - uporablja portage, ki je sicer

Hja, veš kako je s tem, vsakemu svoje. Ali kakor je rada rekla babica od
Pikice - ta svinino, drugi vino. Oziroma po domače, vsak tele ma svoje
vesele. Z besedami neznanega heroja: "Linux je za ljudi, ki sovražijo
Microsoft. BSD je za tiste, ki imajo radi Unix." Sicer pa, ja, Gentoo poznam
in se mi od sodobnih distribucij Linuxa zdi ena najzanimivejših.

> (bojda) nekoliko podoben bsdjevskem ports sistemu, vendar
> v marsicem samosvoj in (dare i say?) obcutno zmogljivejsi...

Hja, no, jaz mislim da so bolj ali manj skopirali BSD-jev sistem in ga malce
prilagodili svojemu okusu. Res pa je, da Gentoo poznam samo okoli ovinka, iz
raznih pisanj o njemu, ker še nisem imel možnosti in volje, da bi ga
preizkusil.

Sicer pa je s tem tako - jaz sem v resnici star VMS-ovec, ki se je od
vekomaj ukvarjal tudi z DOS-om in je kasneje prešaltal na Winse. Občasno
poženem kakšen Linux, ampak kar se mene tiče je zadeva vedno bolj
Windowzaško skupaj sklamfana in neprebavljiva in polna bugov. Zato se pa
raje držim operacijskega sistema, ki privzeto dela. Res pa je, da ga ne
uporabljam za osebno delovno mesto, temveč samo za vdorobrane in občasno
kakšen strežnik. Za to je bil pač namenjen in to dobro dela. In hvala bogu,
da je Theo zoprn in tečen in vanj ne pusti dodati ničesar, kar mu osebno ne
diši.

> pa da ne pozabim omeniti najpomembnejsega! forumasi/skupnost, ki stoji za
> gentoojevo distribucijo je verjetno ena najzivahnejsih, najprijaznejsih
> (nikjer debian-skih "rtfm" izpadov) in "uporabnih" nasploh...

Kar se pa tega tiče se bojim, da nikjer niso tako pasji, kot ravno na OBSD
listah - tistih, kanadskih. Take množice blebetanja neumnosti, teptanja po
folku ki malo drugače mislijo, pre-adolescentnega obnašanja in podobnih
neprebavljivosti nisem videl še nikjer. Pa da ne bo kdo mislil, da gre za
neolikane mimoidoče - najbolj grozni so ravno glavni razvijalci (no, ja, nič
čudnega, ravno zaradi težav s Theotovo osebnostjo se je ta ločil od NetBSD
struje in naredil svoj OS).

Pozdrav,
    Gp

 =WinGpT= Virgins:  Once you love them, they're not!!