[LUGOS] SuSE 8.2 in ADSL

Primož Gabrijelčič primoz at gabrijelcic.org
Fri May 16 16:43:06 CEST 2003

> moja mrežna je RTL8100BL, sam ko sem na realtekovi domači
> strani snemal dol driverje za ta model, je bila to datoteka
> "8139too.c" in "Makefile".
> kako preverim torej če mi mrežna sploh dela tako kot bi morala???

Da _zares_ dela, preveriš le tako da nanjo kaj prikjučiš in potem tisto
napravo na drugi strani tudi slišiš. Poskusi jo uporabiti za priklop v svoje
omrežje (če imaš omrežje - mogoče si že povedal pa sem pozabil) ali vtakni
vanjo crossan kabel in priključi nanjo kak drug računalnik ali kaj takega.

Pozdrav,
    Gp

 =WinGpT= Impuzl ima konstantno ceno