[LUGOS] SuSE 8.2 in ADSL

Miha Abrahamsberg baki1980 at siol.net
Fri May 16 16:22:59 CEST 2003

živjo!

> Zdravo.

> Za RealTek 8139 mrezno je ta driver (8139too) ze v jedru (ali vsaj kot
> modul) in dela (vsaj zame) ko sus. Ali si poskusil napisati samo
> "modprobe 8139too"?

"modprobe 8139too" mi samo vrne ukazno vrstico (razen, če se v ozadju kaj
naredi, pa da tega pač ne vem).

moja mrežna je RTL8100BL, sam ko sem na realtekovi domači strani snemal dol
driverje za ta model, je bila to datoteka "8139too.c" in "Makefile".

kako preverim torej če mi mrežna sploh dela tako kot bi morala???

hvala
lp,miha