shranjevanje nastavitev za tc (in ip)

Martin martin at amadej.si
Thu May 15 20:41:25 CEST 2003

Pozdrav.

Imam linux router z štirimi mrežnimi karticami na katerih oblikujem (shaping)
promet.
Uporabljam tc z iproute2 z htb3 patchi.

Konfiguracjo razredov, filtrov,.. etc stalno spreminjam. Po rebootu mašine je
ponovno treba vpisati vse ukaze za tc.
Zanima, me če obstaja kaka varjanta v stilu iptables-save/restore, s katero
(in crontabom) sem rešil podoben problem pri iptables pravilih.

Sicer bi lahko vse skupaj dal v skripto, a ker se pravila stalno spreminjajo
(in se bodo tudi v prihodnje) mi ta rešitev ni všeč, ker bi moral, vsakič
spreminjati nastavitve 2krat. 1x za skripto in še enkrat da jih dejansko
vpišem. Pa recimo, da pozabim kako vrstico v skripto vpisat....

Isti problem imam tudi pri mrežnih nastavitvah z ip toolom a to tam ni tako
hud problem, ker gre za razmeroma malo (20) vrstic, ki se bolj po redko
spreminjajo in si lahko privoščim takrat sinhronizirat na roke skripto.

Vesel bi bil kakih/kakršnih koli predlogov.

L.P.
-Martin