[LUGOS] OT: ikonice

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue May 13 14:06:06 CEST 2003

V tor, 13.05.2003 ob 14:01, je Nejc Skoberne poslal(a):
> Zdravo.
>
> Se opravicujem za rahel offtopic, ampak morda mi pa lahko kdo pomaga.
> Pisem eno Windows GPL aplikacijo in me zanima, ce kdo ve, ce smem
> uporabiti Windows XP ikonice (tiste v shell32.dll) v svoji aplikaciji?

v kolikor jih ne extractas ven in potem vkljucis v svoj binary jih
seveda lahko.

GPL dovoljuje, da uporabljas knjiznice, ki se smatrajo za del
operacijskega sistema, ceprav niso pod licencio kompatibilno z gpl.

Ce pa jih vkljucis v svoj program tako, da extractas ikone iz
shell32.dll in jih potem v svoj binary dodas, je to pa stvar, ki ti jo
mora dovoliti Microsoft.

Lep pozdrav
Andraz Tori