[LUGOS] SuSE 8.2 in ADSL

Danilo Godec danci at kibla.org
Tue May 13 08:50:09 CEST 2003

On Mon, 12 May 2003, Abrahamsberg Miha wrote:

> a ima kdo na tej mail listi suse 8.2 prof in mu dela ADSL, ker meni še vedno ne
> uspe se povezat - poizkusil sem klasično (s wizardom v YAST), s pppoed in
> roaring penguin pppoe in z nebenih od teh orodij mi ne uspe. Bolj ali manj se
> ustavi pri "waiting for PADO packets"?! Na googlu sem našel veliko strani
> (forumi) z enakim problemom (waiting for PADO), vendar je bilo rešitev bolj
> malo, kjer pa so bile, pa so v nemščini (ki mi ni baš jača stran).

'Waiting for PAD0' izgleda, kot da sploh ni ADSL povezave. Možno je, da
imaš kaj s kablom narobe ali pa si v ADSL konfiguraciji določil napačno
mrežno kartico (npr. namesto na eth1 poskuša pppoe vzpostaviti na eth0).

Čisto možno je tudi, da je težava v Telekomu oz. SiOLu. Pogosto se zgodi,
da ADSL preprosto ne dela (waiting for PAD0...), pokličeš na support, kjer
ti zagotovijo, da pa je pri njih vse super in nič narobe, čez par minut pa
zadeva začne delat (ti pa si ta čas pripravljal sendvič ali kaj
podobnega)...

  lp, D.