[LUGOS] Obračanje slik

Matej Zerovnik - LeVaK levak at element.planetq.org
Mon May 12 15:21:41 CEST 2003

On Monday 12 of May 2003 14:01, Andraz Tori wrote:
> V pon, 12.05.2003 ob 13:55, je Matej Zerovnik - LeVaK poslal(a):

> torej ti ostane le se druga opcija...
> ene 14 dni raziskovanja in 14 dni intenzivnega programiranja (v vecini
> lepljenja ze obstojecih komponent) ter experimentiranja in uspeh ne bo
> izostal...
>
> ce izdas stvar pod (l)gpl/bsdl bos resil pol sveta pred to nadlogo...
> ni vrag pa da ne bi mogel tega tudi zascititi, ce ni na enako idejo
> prisel ze kdo pred tabo
>
> lep pozdrav
> andraz tori

Kateri program bi mi priporocali za obracanje slike? Stojan mi je prej
priporocil QtVu in KuickShow. QtVu mi ne dela, ker nimam nekega Image IO
library, pa se mi ne da QTja kompajlat. Kuickshow mi je vsec, a noce shranit
slike z enako kompresijo(slike so namesto 3MB velike samo se 600k) in zbrise
mi EXIF.

GIMP je pa prepocasen za mojo masino.

LeVaK
              Matej Zerovnik - LeVaK