[LUGOS] Obračanje slik

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon May 12 13:51:54 CEST 2003

V pon, 12.05.2003 ob 13:36, je Nejc Skoberne poslal(a):
> Zdravo.

> Ta bi bila dobra za prvi april. ;)

sploh ne,
fotoaparat bi z lahkoto sliko opremil z informacijo v kaksni legi je
bila posneta, ce bi to le vedel. da bi to ugotovil rabi notri imet nekaj
vaservagi podobnega, ali ziroskop ali kaj takega

hej, mogoce kak fotoaparat to tudi ima... vsaj pri videokamerah je tako,
da znajo na tiste dv kasete, ki imajo zraven se memory čip zapisati
razne take meta podatke o snemanju - recimo nastavitve fokusa, zooma,
blendanja... tudi pri fotografijah bi to šlo

druga moznost je prepoznava s pomocjo racunalniskega vida
racunalniski vid je seveda bolj zakomplicirana zadeva, ampak po drugi
strani verjetno spet tudi to ne bi bilo zelo tezko narest za 90%
primerov ucinkovito...

naredis 2d edge detection, in iz tega potem ven potegnes
najprepoznavnejse linije, potem pa racunalnik s pomocjo strojnega učenja
(nevronske mreže ali supported vector machines ali kaj takega) naučiš
razlikovati med dvema možnima legama fotk.

pred časom je Jure Leskovec, sicer s stereo slikami (dve fotografiji),
naredil prepoznavanje ali je na sliki clovek ali ne. zadeva je delovala
z okoli 80% zanesljivostjo... hmmm ni vrag, da ne bi na podobno vizo
resil tudi problema lege fotke

lep pozdrav
andraz tori