[LUGOS] Re: Wowwwwwwwwwww check it

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Mon May 12 08:26:11 CEST 2003

Wowwwwwww, kje so pa mene nasli :) Nekdo nam je (med tem ko sem bil na
morju) ocitno vdrl v bajto, nevem ze kje nasel racunalnik, se manj pa kje
je nasel vse kable. Med vlomilskim orodjem je imel verjetno tudi set
Microsoft CD-jev, da je lahko nalozil Windows. Mater, treba bo kljucavnice
zamenjat :)

lp,B