apache avtentikacija

rok at noname.rula.net rok at noname.rula.net
Sun May 11 13:38:17 CEST 2003

ojla... eno prasanje... zanima me ce obstaja kak advanced avtentikacijski
modul za apacha... tist .htaccess z authom basic mi je premalo.. js bi rad
poleg avtentikacije se logiral kdo(user) je kdaj(timestamp) s kje(ip)
kaj(pot/file) downloadal... ne vem al zadeva ze obstaja al ne... zlo
vsecisno bi mi blo tak, da bi se userji shranjeval v eni tabeli v mysqlu,
log bi se pa pisal v drugi tabeli... in pol bi lahk avtomatsko preracunal
recmo... kdo je tega pa tega dne downloadal ta file.. al pa... katere
filetke je ta pa ta user downloadal v zadnjih 24 urah... v phpju bi pa se
kaksn lustan interface bil narejen za gledanje logov pa
dodajanje/odstranjevanje/zaklepanje userjev.. pa mogoc kj podobnega...
vem da sm zahtevn... ampak vesel bi bil kakrsnihkol napotkov k bi me
pripeljale do koncnega produkta. :)

lp, jst.