[LUGOS] Omejena hitrost ADSL?

Ales Casar casar at uni-mb.si
Thu Mar 27 17:02:36 CET 2003

On Mon, 24 Mar 2003, Dr. Kham wrote:

> Ali je možno, da mi downstream ne gre čez 1,1 - 1,2 Mbit/s, upstream pa čez
> 260 Kbit/s.
> Imam komfortni paket (2048/384) in naj bi bil OK, kot pravi SiOL. Bojda je

Teh 2048/384 kb/s ne pomeni veliko. To je namrec pasovna sirina med teboj
in "tvojim" DSLAMom na Telekomu. Kaksna je pasovna sirina od DSLAMa do
SIOLa, je pa vprasanje. Predvsem je pa vprasanje s koliko in kaksnimi
uporabniki si jo delis. Poskusi zvedeti, kako je s tem, ceprav se bojim,
da ti to ne bo uspelo. Predvsem pa verjetno v svoji narocniski pogodbi
verjetno nimas nicesar, kar bi dolocalo to pasovno sirino in njeno
deljenje med vecini uporabniki ter v nekem hipoteticnem primeru ne bi
mogel narediti nicesar, tudi ce bi si vas tam 1000 uporabnikov delilo
pasovno sirino 300 b/s (ja, tristo bitov na sekundo). No, nicesar razen
prekinitve narocniskega razmerja.

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/