[LUGOS] ximian in openoffice

Robert Ludvik robert.ludvik at zd-lj.si
Thu Mar 27 10:43:42 CET 2003

lepo, svaka cast.
Slovenski OOo za Windowse naj bi se buildal na Agendi. Ne vem, kaj se
dogaja, od Matjaza ne dobim nobenega odgovora. Je kdo pripravljen
'prevzeti' stvar? Lahko kar za oboje - tudi za Linux. Jaz nimam casa,
porabis ga pa kar precej.
Sicer pa 1.0.1 nima drasticnih sprememb. Nekaj popravljenih hroscev.
1.1BETA ima ze gumb "Save as PDF", ikone so malo lepse..., izide pa
predvidoma do poletja.
Lp
Robert Ludvik

Andraz Tori pravi: