Arhiv mailing liste

Janez Grad janez.grad at eunet.si
Wed Mar 26 12:34:31 CET 2003

Moderatorja (oziroma nekoga drugega ki je zadolžen za arhiv mailing list)
bi opozoril, da sem zadnjič hotel preiskati arhiv pa ga prek linkov na
strani http://www.lugos.si nisem našel, vsaj tega ki je naveden na zadnjem
mailu ne (http://liste.lugos.si/wws/arc/lugos-list).

Na web strani LUGOS-a je objavljen link na arhiv mailing liste ki naj bi bil
na
http://www.lugos.si/arhiv/mailinglist/ , vendar so tam samo stare zadeve.
Morate popraviti link.

LP Janez.