[LUGOS] Povozil grub - kako do linuxa?

Rok Papež rok.papez at lugos.si
Sun Mar 23 13:22:45 CET 2003

Živjo!

Dne petek 21. marec 2003 17:06 je  napisal(a):

> uspelo mi je povoziti grub (celo formatirati disk) in sedaj ne morem do
> linuxa (ki se nahaja sicer na drugem disku). Kaj mi je storiti? Da ne bi
> bilo treba vsega znova nalagati, nastavljati, itd., itd....

Če si formatiral disk z Linux particijo je teško nazaj vzpostaviti sistem.

Sicer pa je postopek precej enostaven. Zaženeš GRUB boot disketo in
v GRUB promptu vtikaš odvisno sicer od sistema vendar nekaj v stilu:

root (hd0,1)
kernel /boot/bzImage-2.4.18 ro root=/dev/hda2
initrd /boot/initrd-2.4.18.img
boot

Ker deluje TAB completion ti ne bo težko poiskati pravi kernel/initrd in prave
particije. Še par hintov:
hd0 == hda
hd0,0 == hda1
hd2,2 == hdc3

Če si slučajno nisi naredil GRUB diskete ali je ne najdeš mi piši na privatni
naslov in ti bom poslal njen image.
--
best regards,
Rok Papež.