[LUGOS] Pozor! Slackware 9.0 na ARNESu

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Fri Mar 21 16:20:49 CET 2003

Hoj!

Zaradi tega, ker jim avtomatika ne uspe skoz priti na ftp.slackware.com.
Podobno je se marsikje.
Sam sem si zlozil slack 9.0 (kar rabim, ne vse) iz parih zrcal
ter iz originalnega slacka.
Vmes sem imel par datotek, kjer md5 ni bil OK: ampak saj vsi preverjamo checksume, ali ne?

zato je pa FILELIST in CHECKSUM, da preveris, ali imas vse in ali je OK.

Cez kake 14 dni bo stanje umirjeno in bodo povsod OK verzije.

LP

Iztok