[LUGOS] Re: Re: slackware 9.0 ->miror

Lugos Moderator moderator at lugos.si
Fri Mar 21 10:36:48 CET 2003

Hello Blaz,

Friday, March 21, 2003, 10:27:44 AM, you wrote:

BP> Saj to je tudi point vsega. Kdor ne zna bootable CD-ja naredit, dam
BP> nevem kaj stran, da ne bo znal Slackware-a instalirat. Sicer pa kje pise
BP> da rabis bootable CD, bos pac naredil bootable diskete, ce je pa se to
BP> problem, potem pa racunalnik prodat pa kupit rolerje pa ven na luft :)

Ok, zdaj smo se spustili ze na dovolj nizek nivo debate, da se ta
definitivno prestavi v lugos-bla oz. privatno posto..

Kdor hoce si lahko prenese ISO image iz uradnih mirrorjev
(http://www.slackware.com/getslack/) , 1337 people si pa lahko
potegnejo dol samo basic pakete in zarad mene na roke izjedkajo boot
sektor na CD-ju.

--
Best regards,
 Stojan                            mailto:moderator at lugos.si