[LUGOS] tezava postfix

Ales Casar casar at uni-mb.si
Wed Mar 19 16:36:39 CET 2003

On Wed, 19 Mar 2003, Klemen Humerca wrote:

> To se je dogajalo tudi meni. Potem pa sem kreiral datoteko relay-domains, kjer
> sem vpisal vse domene, ki so na strezniku. POtem sem v main.cf dodal v polje
> mydestination:
>
> mydestination = $myhostname, localhost.$mydomain /etc/postfix/relay-domains

Sicer si hudo slabo pojasnil, kaj pomeni to, da neka domena *je* na
strezniku, ampak Postfix bo vse maile oblike 'nekdo at nekaj', kjer je
'nekaj' tako ali drugace nasteto pod mydestination, dostavil lokalnemu
userju 'nekdo'. Ali morda lokalnemu aliasu, ce obstaja definiran.

> relay_domains = $mydestination

S tem poves, da je Postfix pripravljen relayati maile za vse "domene"
nastete v mydestination. Ampak mailov za te "domene" itak ne bo nikoli
relayal, ker jih bo vzel za svoje lokalne. Zato je taksna nastavitev
povsem nepotrebna in bi jo zaradi vecje preglednosti bilo koristno
odstraniti.

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/