X windows - kako scentrirati namizje?

phrozen at evil-packet.org phrozen at evil-packet.org
Tue Mar 18 23:11:23 CET 2003

Imam en problem z X-i. Ko jih zalaufam, se slika premakne na desno stran, tako da je na levi strani priblizno 2,5cm prostora. Konzola deljuje povsem normalno. Uporabljam Debian/GNU 3.0 Woody (kernel 2.4.20-grsec).
Sem ze probal spreminjat sliko z CTRL+ALT+(+,-) pa nic ne pomaga.
Resolucija je 1024x768, ki jo monitor tudi podpira. Monitor je neka stara SVGA 15' skatla.
Zdaj pa me zanima, kako naj scentriram celotno sliko oz. namizje in ce obstaja kak program, s katerim lahko X,Y pozicijo slike nastavljas.

Hvala!

lp,
phrozen <phrozen[at]evil-packet.org>