Peka CDjev vecjih od 700 MB

Ales Casar casar at uni-mb.si
Mon Mar 17 10:26:03 CET 2003

	Pozdravljeni!

A je ze kdo na Linuxu uspesno zapekel CD, ki je bil vecji od 700 MB?
Mislim na precej vecji od 700 MB, ne samo za nekaj kB vec. Recimo kaksnih
790 MB vsega skupaj.

Sam sem nekaj poskusal, pa razen unicenih CDjev cesa drugega nisem uspel
proizvesti. Pri svojih poskusih sem imel kernel 2.2.19, cdrecord 1.10,
pekac je bil Plextor 12/10/32S (PX-W1210S, firmware V1.06), medij pa
taksen, kjer gor pise 800+ MB in 90+ min. V dokumentaciji za pekac pise,
da naj bi podpiral CDje do 99 min. Tudi na skatlih medijev, ki sem jih
uporabil, pise, da naj bi se jih dalo v celoti zapeci med drugim na tocno
taksnem pekacu, kot sme ga imel sam. Vse to nekak napeljuje na to, da je
nekaj narobe s softwarom.

Navadno se je stvar zalomila ze pri sami peki nekje okoli 702. MB. Ce sem
cdrecord-u dodal opcijo '-dao', se je samo zapisovanje navidez dobro
koncalo, je pa prislo do napak pri branju nekje okoli 745. MB. Vseeno ali
sem bral image z dd-jem ali pa CD zmountal in potem bral datoteke iz
njega.

Zapisovanje CDjev do 700 MB ali kaj *malo* cez na istem sistemu poteka
brez tezav. Ima kdo kaksno idejo, kako zapeci vecje CDje?

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/