[LUGOS] X

Rox de Gabba rok.ruzic at telemach.net
Sat Mar 15 22:03:59 CET 2003

Nejc Skoberne wrote:

>Zdravo.
>
>Sem zacetnik v graficnem Linuxu. Rad bi imel X streznik, na katerega
>bi se priklapljali X klienti z drugih lokalnih masin. Kako naj to storim?
>Nisem nasel nobenega HOW-TOja na internetu... samo kaksen hint, prosim.
>
>Hvala.

Stvari v resnici delujejo obratno. Potrebujea display manager na svoji
maaini, na katerega se priklapljajo xserverji z drugih rac(unalnikov.
Torej instaliraj xdm, wdm ali kaj podobnega, potem pa ga konfiguriraj
tako, da bo sprejemal povezave tudi z drugih racunalnikov. Oddaljeni
racunalnik se potem pove~e tako, da po~ene xserver s komando "X --query
<tvoj-ip>" in dobil bo grafic(en login na tvoji maaini.

Vec( informacij boa dobil v manpageih ... ali pa googlaj za remote
display howto ali kaj podobnega.

LP, Rox