sendmail, domene, dns, dialup, ...

Goran Kavrecic gorank at email.si
Fri Mar 14 13:32:07 CET 2003

Zanima me kakšen je mehanizem za pošiljanje maila.
(da bom pravilno nastavil mašino)

Mail pošiljam s programom mutt. Programsko se povežem na ISPja, pokličem
mutt z naslovnikom in attachem, počakam 20 sec, kličem skripto za rušenje
dial-upa.
Zadeva je čisto lepo delala, potem je začela javljati, da nek user, ki mu
pošiljam mail (in obstaja), da ne obstaja.

Sem pa opazil, da z error mailih včasih vrne, da je nekaj narobe z DNS
strežnikom in dejansko se ne spomnem, da bi kam vpisal. To dam v dialup
skripto(kako) ali nastavim sistemsko(kje)? Po defaultu vzame dns od isp-a?
---
Zadevo sem še enkrat pogledal in je problem malo bolj kompleksen. Mašini sem
nastavil ime in domeno podjetja. Vendar je mašino locirana skoraj na marsu
in se prijavlja na net preko dialupa in pošilja poročila. Zadeva je delal
super dokler sem maile pošiljal sebi (!) na drugo domeno. Ko pa sem zadevo
hotel pošiljati v njihovo se je zadeva zaštrikala - namreč pri sebi je
preverjal ali ta user obstaja.
V začetku sem domeno spremenil, ker je mailer(mogoče smtp strežnik)
preverjal veljavnost pošiljatelja in mi zavračal maile, češ da
user at localdomain ne obstaja oziroma, da localdomain ne obstaja.
Vendar bi rad zadevo konfiguriral kot se spodobi.

Kaj si moram pogledati(web,man), da bom pravilno reševal problem? Na kaj
moram paziti?

LP, Goran