[LUGOS] Mail server

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Fri Mar 14 10:24:00 CET 2003

Hojla Davor,

Friday, March 14, 2003, 10:17:04 AM, si napisal:

> Jaz imam na enem strežniku, ki dnevno prebavi cca. 5000 mailov, nameščen
> QPopper od Eudore in dela super.

Katero verzijo pa ? Malo poglej arhive Bugtraq-a za zadnji mesec.. ;)
Kakor se spomnim je to de-facto NAJBOLJ buggy/insecure/.. POP3 daemon,
kar obstaja ;)

Kaj sicer uporabljat ? Courier ali Cyrus se prav dobro obneseta in sta
precej bolje napisana oz. se vsaj manj pogosto pojavljata na raznih
varnostno-orientiranih mailing listah ..

                              GreetZ, Stojan