mismatched pointers

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Fri Mar 14 08:37:23 CET 2003

Lep pozdrav!

Pred kratkim sem dobil sledeco napako, ki se pojavlja veckrat:

kernel: eth0: mismatched read page pointers 4c vs ff.    (stevilke so
lahko razlicne)

To se izpise veckrat, sicer sistem normalno deluje, le mrezna kartica se
lepo zatakne in mreza je onemogocena. Poskusil sem ze odstraniti module
(ne2k-pci in 8390) in jih mogoce se enkrat naloziti, pa ne gre (device
busy). Pogledal sem tudi source 8390.c in je to neka napaka v funkciji
za sprejemanje paketov). Pogledal sem tudi ze na linux kernel mailing
list archives in ni bilo nic pametnega napisanega. En fant je celo
napisal, da je pac to neka napaka na mrezni kartici in naj nikar prevec
ne skrbimo. A bo torej treba restartat racunalnik vsakic, ko se to
zgodi.=20

Verzija jedra je 2.4.18

Vsak uporaben nasvet bi prisel prav,

Gorazd Brumen