[LUGOS] RH8.0

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Thu Mar 13 10:42:58 CET 2003

Zdravo!

Mah, meni je rh8.0 katastrofa od katastrofe kar se
tice takih zadev in nasploh uporabnosti za desktop
usere.

Po eni strani so z bluecurve sli v pravo smer, a potem
z nezmoznostjo predvajanja mp3, potrebo po prevodu
kernela, ce hoces uporabljati win particije, itd.
zavili cisto mimo.

Z rh sem za nekaj casa opravil. Zmagal je SuSE in
debian in vse kar ma kar koli z debianom.

lp,
matjaz

p.s.: se opravicujem ker nisem odgovoril na
vprasanje:-)

=====