[LUGOS] ponudniki Linux resitev v SLO (LJ)

Marko Cuk cuk at cuk.nu
Tue Mar 11 17:54:35 CET 2003

Igor Derzek wrote:

>Zdravo
>
>Prosim, ce mi lahko navedete, cim vec podjetij (d.o.o.), ki ponujajo linux
>resitve (file, bazni, mail strezniki, VPN omrezja)  pri nas. Prednost imajo
>podjetja iz Ljubljane, pa ne zaradi diskriminacije, ampak zaradi
>prakticnosti.

Tudi mi ponujamo resitve z uporabo Linuxa, clusterje, firewalle in
podobno, ceprav ce se le da, raje uporabljamo FreeBSD. Sicer smo bolj
specializirani za prodajo hardwera, ampak tudi integriramo po potrebi in
zahtevah.

Zanimiv je cluster Aladin na rzs-hm-ju oz. agenciji za okolje, ki je
sestavljen iz 13 2U Supermicro streznikov. Vec na
http://www.supermicro.com ali http://www.xenya.si
Ni mi sicer fora takole se hvalisati, ampak ce se je ze Bastl predstavil
in se zreklamiral, se bom pa se jaz...

V Lj so prisotni tudi Select-technology, AV-Studio, Ljudmila,
Kiberpipca, seveda Agenda ter se kdo, ki sem ga gotovo nenamerno
izpustil. Aja, Intelicom v Kopru, KiVi na koroskem, ...

Verjetno je ob tem smiselno dodati tudi nekatere internetne ponudnike in
ljudi, ki so zasluzni za razvoj operacijskih sistemov pri nas, mirror
administratorje, etc, etc, ljudi, ki so ponavadi skriti za vsem tem.
Tako Stojan Rancic k2.net, Blaz Zupan Amis.net, Jure Koren sedaj Volja,
Borut Mrak moj.net, Remi Malnar in Denis telemach, fantje na Arnesu in
IJSju ter se mnogi drugi. Vsi ti po potrebi strankam ponujajo resitve na
kljuc v integraciji z ponudbo interneta.

Cuk