No subject

lgrah at email.si lgrah at email.si
Tue Mar 11 10:53:40 CET 2003

ALoha!

Imam en problem s sendmailom..gre za header rewriting.
Ker sem prisiljen uporabljati en drug smtp server, ki ima listo email adres, ki
jih spusca skoh, zato moram vsem mailom poslanim z moje masine spremeniti FROM:
polje.

Po navodilih, ki sem jih nasel v lugos arhivu in internetu sem skonfigurilal
sendmail vendar mi se vedno ne deluje.

v /etc/sendmail.cf

sem nastvil

Kgenerics hash /etc/generictable.db

in pa

DSsmtp.isp.com

napisal sem /etc/generictabe

user1  user at isp.com
user2  user at isp.com
        ^

     dva presledka med njima kot pise v dokumentaciji

in potem z ukazom
makemap hash /etc/generictable.db < /etc/generictable
naredil bazo..

Ko pa posljem mail in poklicem administratorja streznika, mi pa pravi, da maili
se vedno prihajajo kot user1 at mojhost.com..

Ima kdo kaksno idejo kaj mi manjka?

verzija sendmaila je 8.9.3

lp luka