Re: [LUGOS] suse 8.1 + miska s koleščkom

bojan.senicar bojan.senicar at siol.net
Mon Mar 10 13:34:39 CET 2003

A mogoče kdo ve kaj bi bil razlog da ne dela miška s koleščkom?. Imam obično miško PS/2 s koleščkom. Pri instalaciji je bilo še vse v redu. Ko sem mašino preštartal pa se mi je vmes pokazal nek wizard in mi povedal da ne najde miške. Tudi če jo izberem in grem naprej jo v KDE-ju ni. Če nato preštartam in dam obično miško na PS/2 pa vse dela. To se mi je zgodilo na dveh lokacijah. Ali sem naredil kej narobe ?

Lep Pozdrav

Bojan