[LUGOS] debian 3, grafika, internet

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Mar 9 22:23:59 CET 2003

V ned, 09.03.2003 ob 17:54, je Aljoša Španger poslal(a):

> Živijo,
>

> 1.zanima me, kako v debianu 3.0 nastavim monitor, da mi bo delal pravilno.
> Kar se tiče resolucije ni problema. Problem je le v frekvenci monitorja.
> Namesto pri 85hz dela le pri 60hz pri 1024*768.
> Imam monitor LG flatron 775ft in herculesov radeon 8500le.

nastavi v XF86Config-4 najnižjo frekvenco osveževanja višje.. :)

... ne bi verjel, ampak deluje ... sem imel podoben problem...

> 2. Zanima me pa še kako nastavim in inšAtaliram mrežno kartico (level
> one)in ADSL povezavo preko siola.

adsl povezavo s programom pppoeconf (deluje odlično)
mrežno kartico pa naloži pač driver ki ji ustreza, načeloma pogledaš
kater čip je gor in pobrskaš kateri driver bi temu ustrezal...

Čao
andraž