[LUGOS] xine in hardverske zahteve

Jure Pecar pegasus at telemach.net
Thu Mar 6 21:59:41 CET 2003

On Thu, 06 Mar 2003 15:47:32 +0100 (MET)
Ales Casar <casar at uni-mb.si> wrote:

> Ko smo ze pri sorodni temi. A je komu uspelo spraviti prikazovanje filma
> iz racunalnika na TV in to tako, da mu je slika na racunalniku (monitorju)
> ostala nemotena? To sploh gre s samo eno graficno kartico? Je resitev v
> racunalnik dati se eno dobro PCI graficno kartico s TV izhodom?

najcenejsa in imho najboljsa resitev se imenuje sigma design holywood+.
kartica se obcasno pojavlja na bolhi po nekih 5.000 sit, se jo pa da kje
najti se ceneje.
na winsih se z njo da normalno gledat dvdje na p133, v linuxu pa sem si na
tvju ogledal ze precej divxov na duronu 600. driver se najde na dxr3.sf.net,
v kombinaciji z mplayerjem deluje odlicno. kot bonus ponuja kvaliteten
analogni audio izhod ter digitalni spdif.

--

Jure Pecar