[LUGOS] telnet

Goran Kavrecic gorank at email.si
Thu Mar 6 15:04:34 CET 2003

Jurij Reščič wrote:

> Ali na mašini teče sshd daemon?
> Jurij

5 točk je vaših - ni ga!
Poskusil sem namestiti openssh s CDja pa pravi, da je že.
Nekje sem zasledil, da bi moral biti v /usr/sbin/sshd - pa ga ni
tisto z nameščanjem ni držalo - kopiral sem napačen rpm (brez -server)
zgeneriral sem potrebne ključe in sedaj dela.

Pri prijavi s putty-jem se sicer buni da user ključ ni pravi in preverja
geslo. Zgeneriral sem rsa1 in rsa ključe - pa mu noben ni všeč(niti
public niti private) s client strani.

LP, Goran