[LUGOS] telnet

Goran Kavrecic gorank at email.si
Thu Mar 6 13:36:20 CET 2003

From: "Andraz Tori"
> V čet, 06.03.2003 ob 11:55, je Goran Kavrecic poslal(a):
>
> to je varnostni mehanizem, poglej nastavitve telneta oziroma logina pa
> popravi

> dunno, verjetno imaš terminal napačno naštelan (okoljska spremenljivka
> TERM oziroma vrsta emulacije na strani s katere se povezuješ), seveda
> mora tudi telnet, ki ga uporabljaš znati posredovati funkcijske tipke
> (za default windows telnet nisem prepričan)
>
> Na vsak način pa... nikar nikar nikar uporabljat telneta, pa čeprav
> preko zaprte linije, uporabi ssh... putty je kar soliden klient za okna
> [...]
s putty-jem sem odpravil večino zadev (hvala).

Sedaj se ukvarjam s ssh prijavo, ki mi jo vedno zavrne.
Našel sem nekaj page-ov, ki sicer to lepo opisujejo vendar dobim vedno
connection refused.
izdelal sem ključ, ga skopiral na client mašino in poskusil s "putty" in
"ssh" pa ne uspe.
Kakšen namig (lahko je samo link)?

> [...]
> mašini... po možnosti tightVNC, .. preko dialupa gre sicer počasi, ampak
> je pa ena najbolj robustnih rešitev (neodvisen od OSja, klienti so
> napisani tudi za Javo...)
>
> na klientu s katerega kličeš namestiš strežnik X in omogočiš priklope
> preko tcp (strežniki X so na voljo tako za okna kot za linux), nato pa
> na oddaljenem računalniku ustrezno nastaviš okoljsko spremenljivko
> DISPLAY in poganjaš ustrezne programe (seveda pa lahko uporabiš tudi kaj
> bolj naprednega recimo tako da se ti na tvoj display požeen GDM)
To je bilo čisto spremno vprašanje. Sicer pa sem s tightVNC-jem delal
in je bil kar spodoben preko ISDNja.

> še enkrat: uporabi ssh

> microsoftov telnet je joke.
> omisli si dobrega klienta, po možnosti ssh...
>
> Lep pozdrav
> Andraž Tori

LP, Goran