[LUGOS] telnet

Uroš Golja goljau at comcom.si
Thu Mar 6 13:04:12 CET 2003

Goran Kavrecic wrote:

>Imam RH7.3 mašino, omogočen ISDN dialin in telnet.
>Imam pa nekaj težav:
>- ne morem se prijaviti kot root, ostali userji ok

Kar je edino pravilno.

>- če poženem midnight commanderja ne delajo funkcijske tipke (za miško se ne
>sekiram)

Zrihtaj si spodoben terminalski program za windozete, recimo putty
<http://www.chiark.greenend.org.uk/%7Esgtatham/putty/>. Tisto s
funkcijskimi tipkami si zrihtaš tako, da si v puttyju nastaviš terminal
string na 'linux'. Nastavitev je zakopana nekje dol v menuju.

>- kaj potrebujem, da bi eventuelno zaganjal x-e preko dialup-a (win,linux)

Vprašanje, če bo to preko dialupa to delovalo z zadovoljivo brzino.
Rabiš pa X server za windoze (recimo tistega pod Cygwinom ali pa
kakšnega komercialnega, denimo Microimages MIX). Če boš to počel preko
ISDNja, si omisli tudi low bandwidth modul za X. Mislim, da je okrajšava
za ta modul LBX (Low Bandwidth Xnekaj).

>- kaj potrebujem, da se bom prijavljal preko rsh (win,linux)

Puttyja in pa inštaliran SSH na linux škatli. Hint: dovoli samo SSH2
protokol.