[LUGOS] xine in hardverske zahteve

Uroš Golja goljau at comcom.si
Thu Mar 6 11:43:32 CET 2003

Spet jaz,

problem rešen na železninarski način. Starega atija (mach64, 4 MB PCI)
sem zamenjal s tridentom (cyberblade3d, 8MB, AGP)...  in valjda ni bilo
_nobene_ razlike v brzini. Potem sem šel gledati xvinfo, ki mi je  šele
po menjavi grafične kartice in drajverja ('ati'->'trident') dejansko
nekaj pametnega izpljunil. Zapazil sem, da nikjer v izpisu ne omenja
barvne globine 24bpp. Urg? Potlej sem spremenil iz 24bpp v 16bpp in,
juhej, filmi delujejo (skoraj) normalno.

LP,
Uroš

PS: rabi kdo ostarelega atija na PCIju? Šenkam.