[LUGOS] Per user signature - na strezniku!

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Thu Mar 6 09:14:22 CET 2003

On Wed, Mar 05, 2003 at 01:20:45PM +0100, Bostjan Tursic wrote:

> Kaksen smisel pa potem imajo taki podpisi?
> Jaz ga ne vidim.

 Jaz tudi ne vidim smisla v tem, da bi si na pokrovcek tanka za gorivo dal
nalepit srebrno nalepko, ki ima vrisane sraufe in nek pateticen design...

... ampak ljudje to se vedno pocnejo, pa jih ne sprasujem ce ima to
smisel... Pustim jih, ce je kdo zaradi take stvari toliko bolj srecen, pa
naj bo. Vsak ima svoje malenkosti, ki ga razveseljujejo... Mene naprimer
brisanje stvari v PROGRA~1...

sicer je pa smisel tega lahko tudi to, da oznacis vsak mail ki gre skoz tvoj
server.. :)

--
David!