[LUGOS] xine in hardverske zahteve

Ales Bardorfer alesb at robo.fe.uni-lj.si
Wed Mar 5 14:58:28 CET 2003

On Wed, 5 Mar 2003, [ISO-8859-2] Uro¹ Golja wrote:

> ... skratka.. ima kdo kake praktiène izku¹nje z gledanjem filmov na
> ¹vohotnih ma¹inah?

P-II 350 Mhz, xine-0.9.13, ATI mach64 XFree86

Res pa je, da sem xine prevajal sam. Nekoc sem imel namrec slabe izkusnje
(prav glede hitrosti) z Mandrake in RedHat xine rpm-ji.
Pri povprecnem filmu je xine porabil cca. 25 do 30 % CPU-ja, torej bi
deloval tudi pri precej pocasnejsem CPU-ju. Za ilustracijo: Win Media
Player na w2k/NT je pokuril cca. 50 % pri istem filmu.

Toplo priporocam, da xine prevedes sam. Preveri pa, da slucajno ne
uporabljas framebuffer-ja, ampak "pravi" Xserver za tvojo kartico
(mach64).

lp,
Ales