Postfix + Amavisd

klemen at humerca.com klemen at humerca.com
Wed Mar 5 12:58:45 CET 2003

Sem ze iskal po arhivu, ampak ne deluje dobro. Vceraj sem spraseval za resitev raznih problemov glede naveze imp/sendmail/amavisd. Ker sem imel dovolj resevanja problemov z sendmailom, sem vceraj instaliral postfix. Usposobil sem ga toliko, da deluje tudi dostavljanje na druge domene (imam vec domen). Danes sem se lotil namestitve amavisd in se mi je zataknilo. Sedaj me zanima, ce bi mi kdo lahko posredoval kaksna preprosta (kmecka) navodila za povezavo med amavisd in postfix. Ce sledim navodilom je vse skupaj preprosto, vendar ne deluje pravilno.

Hvala!

Klemen Humerca