[LUGOS] DNS?

Rox de Gabba rok.ruzic at telemach.net
Tue Mar 4 00:55:11 CET 2003

> Ok. Recimo, da imam primarni DNS na svoji masini, moj ISP pa je SiOL.
> Naj torej za vpis v sekundarni DNS zaprosim njih ali je to
> automagicno, kot je prej napisal Rok? Razmisljam v pravi smeri?

Heh, ko sem pisal svoj prejšnji odgovor nisem popolnoma rezumel
vprašanja... Govoril sem namreč o konfiguraciji nameserverja za
sistem... Če želiš dva vnos v nameserver za domeno, potem lahko enega
mirno postavis doma, drugega pa pri prijatelju ali kaj podobnega. Seveda
je zelo koristno, če je vsaj eden od obeh zanesljiv, se pravi pri kakem
ISPju ali kom drugem, ki se ukvarja s tovrstnimi rečmi.