[LUGOS] DNS?

Rox de Gabba rok.ruzic at telemach.net
Mon Mar 3 21:58:31 CET 2003

Damjan Stritof wrote:

> Zivjo!
>
> Imam SiOL ADSL in na mojo zeljo so mi dodelili staticen IP. Zanima me,
> kateri primarni DNS naj uporabim.

DNS konfigurira pppoe, ki poskrbi za povezavo s tvojim ponudnikom
storitev, siolom. Če ga ne konfigururaš drugače, potem ob vzpostavitvi
povezave dobi tudi naslove nameserverjev, ki jih potem tvoj sistem
uporablja, zato ti za to sploh ni treba skrbeti.

Če pa svojo linux mašino uporabljaš kot gateway za notranjo mrežo, potem
poglej v /etc/resolv.conf, kjer so zapisani naslovi nameserverjev. (po
defaultu jih tja zapisuje tudi pppoe client)

Seveda lahko nameserver postaviš tudi na svoji mašini in ga brez
problema uporabljaš.