[LUGOS] M$ Access - ODBC - SQL podatkovna baza na linuxu

Jelko Urbančič Jelko.Urbancic at gov.si
Mon Mar 3 10:46:26 CET 2003

Pozdravljeni!

To podrocje pa mene zanima. Pricel sem z delom z MySQL iz Delphi-ja  in
uporabnljam nek demo neke komercialne verzije modulov, s katerim se sicer
zelo lepo dela, vendar iscem kaj primernega free ali opensource. Ali ima
kdo kak link na material, s katerim ima dobre izkusnje?

Lep pozdrav

Jelko Urbancic

Aleksander Bastl <Aleksander.Bastl at bass.si>
02.03.03 15:59
Prosim, odgovorite za lugos-list

        Za:     lugos-list at lugos.si
        kp:
        Zadeva: Re: [LUGOS] M$ Access - ODBC - SQL podatkovna baza na linuxu

Igor Derzek wrote:

> Hvala za napotke. Postajam boljse volje, ko slisim, da so stvari v
> sloveniji ze preizkusene...:)
>
> Konkretno:
>
> - imamo ze nekaj "aplikacij" (beri vnosnih mask) v accessu, ki jih
> uporabljamo kot frontend do mdb baz. Te baze niso prav zajetne, zato me
> zmogljivosti MySQL ali PosgreSQL ne skrbijo.
> - do iste baze bi lahko dostopalo nekaj (predvidoma max 8) uporabnikov
> hkrati.
>
> - se vedno pa lahko onemogocim spreminjanje baze vec uporabnikov
> "hkrati" (kar, ce se ne motim, pomeni shranjevanje mdb datotek preko
> [...]

Pri nas uporabljamo Delphi in MySql, na vec lokacijah, najvecja baza je
cca
3GB in dela brez problema ze tretje leto, 50+ users.
Sploh ne vem kaj te skrbi pri tvoji velikosti.

Aleksander