[LUGOS] M$ Access - ODBC - SQL podatkovna baza na linuxu

Ales Smrdel aless at nikita.fri.uni-lj.si
Mon Mar 3 09:27:06 CET 2003

> Konkretnih izkusenj kolikor hoces.
> Samo konkretiziraj problem. Ce prav razumem bi rad uporabljal Access kot
> front end do neke sql baze. Aplikacija je ze narejena, ali je se v razvoju?
> Kaksno okolje imas? Zahteve?
> SQL dialekt, ki ga ima Access naj te ne skrbi, ker ko se pogovarja z ODBC
> bazami, se mora po dolocenih pravilih, razen ce nimas vgrajenih ala Access
> SQL stavkov v skriptah.
>
> Malce razlozi kaj bi rad, ker ce ne bos dobil samo neke parcialne odgovore,
> ki ne bodo resevali problema.
> Saj ves kakrsno je vprasanje, tak je odgovor.

> [...]
Saj to je problem. Nisem povsem preprican, kaksen je problem.
Zgodba je takale. Ko sem v petek prisel iz sluzbe me je brat
pobaral, kaksna orodja obstajajo v Linux-u za posnemanje
Access-a, ker bi nek njegov sodelavec presel na Linux, ce bi
imel podporo za Access. Ce sem ga prav razumel hoce imeti
nekaj takega (look & feel) kot je Access, in da bi znal
delati vse kar zna Access. To je priblizno vse kar vem
o tej zadevi. Zal ne morem (znam) biti bolj konkreten,
ga bom se danes malce vec pobaral. Mislim pa, da je bilo
misljeno, ce obstaja kaksen nadomestek v stilu OOo namesto
worda.

lp aless